Michał Kreczmar
Michał Kreczmar

Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PwC Polska.

Michał odpowiada w PwC m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie.

W ramach PwC analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują. Łączy uzyskane informacje z rozległą wiedzą biznesową i najnowszą technologią, a następnie przedstawia rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność firm. Efekt tych działań to konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem - sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów.

Michał jest od około 25 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i stworzył dział internetowy wydawnictwa IDG Poland.

Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Był dyrektorem wydawniczym serwisów biznesowych i technologicznych, dyrektorem ds. systemów transakcyjnych i marketingu bezpośredniego, dyrektorem ds. rozwoju produktu reklamowego w Agora S.A., dyrektorem ds. e-commerce w Hypermedia/Dentsu Aegis Network, dyrektorem zarządzającym iProspect/Dentsu Aegis Network, gdzie skupiał się na marketingu bezpośrednim, performance media i programmatic. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych, logistyki, elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i zdrowotnego.

Wykładowca Transformacji Cyfrowej na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego.