badacz, Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA)
Grzegorz Piechota jest badaczem Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych (INMA) i specjalizuje się w studiach porównawczych modeli biznesowych.
Były pracownik naukowy uniwersytetów oksfordzkiego i Harvarda; wydał razem z prof. Thalesem Teixeira książkę o wpływie technologii na strategie firm, pt. Odblokuj Łańcuch Wartości Klienta (Unlocking the Customer Value Chain).
Długoletni dziennikarz i redaktor “Gazety Wyborczej”; był współautorem cykli reporterskich i akcji społecznych; razem z Jerzym Wójcikiem i setką czytelników napisał książkę o przezwyciężaniu trudności w relacjach rodzinnych List Do Ojca.
Popularyzator innowacji; zasiada w radach firm i fundacji w Niemczech, Polsce, Ukrainie i Wielkiej Brytanii. Doradza niezależnym mediom od Południowej Ameryki przez Afrykę do Azji.