Dorota Adamczyk

Dorota Adamczyk
Dorota Adamczyk

Dorota Adamczyk pracuje w Agorze od 11 lat. W styczniu 2020 r. objęła stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl, odpowiadając za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do 2018 r. była szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej", a wcześniej - w 2017 r. zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie. Poszerzyła kompetencje swojego zespołu o sprzedaż internetową, wprowadzając na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl. W 2014 r. Dorota Adamczyk-Mroczek stanęła na czele zespołu ekspertów branżowych „Gazety Wyborczej", a w 2015 roku - sprzedaży agencyjnej marki „Gazeta Wyborcza”.