-
Wprowadzenie: Grzegorz Piechota, analityk rynku subskrypcji, Harvard Business School
-
Power speech: Robert Skrob, expert in subscription membership retention. Increasing your recurring revenue through membership growth
-
Power speech: Jennifer Cooper, VP Industry Strategy and Marketing, Zuora
- Panel dyskusyjny: Jak transformować biznes „tradycyjny” na subskrypcyjny oraz jak założyć biznes w oparciu o produkty i usługi subskrypcyjne? Jak głęboko musi się zmienić firma, żeby przejść na model subskrypcyjny? Od czego zacząć? Zmieniać cały biznes czy tylko jego część? Kiedy produkt, który do tej pory oferowaliśmy klientom staje się usługą? I spojrzenie odwrotne, czyli co możemy subskrybować prowadząc firmę (samochód, telefon, laptop, biuro, oprogramowanie, podpis elektroniczny)?
- Panel dyskusyjny: Jak zmienia się świat subskrypcji? Jaką rolę pełni w naszym życiu? W jakich obszarach naszego życia występuje? Skoro trend na subskrypcje jest napędzany przez dostawców tego typu usług, a nie preferencje klientów, którzy wolą płatności jednorazowe, w jaki sposób budować relację wzajemnych korzyści, lojalność, zaufanie, bezpieczeństwo, indywidualne doświadczenia? Model subskrypcji, który wpływa na jakość naszego życia. Zwykłe życie w oparciu o różne subskrypcje. Dane jako rodzaj informacji zwrotnych od twoich klientów.
- Panel dyskusyjny: Rodzaje płatności. Np. mikropłatności, które z gier przenoszą się do innych branż, w tym do moto, gdzie w abonamencie będzie można doposażyć auto kupując takie funkcje jak tempomat, podgrzewanie foteli czy otwieranie auta przez smartfon. Płatność raz w miesiącu, co trzy miesiące lub raz na rok, który model preferują klienci i jak na tym budować swój biznes subskrypcyjny? Płatność za wszystko czy tylko za część usługi? Bezpieczeństwo w obszarze płatności za usługi.