Kup bilet

 

Druga edycja konferencji on-line "SubscriptiON Day" już 17 listopada w Warszawie! Technologie, trendy, użytkownicy oczami liderów rynku subskrypcyjnego.

Na konferencji będziemy mówić między innymi o tym, jak przekształcić biznes tradycyjny w subskrypcyjny. Opowiemy, w jaki sposób dotrzeć z ofertą do klientów, którzy wciąż preferują płatności jednorazowe. Poruszymy kwestię najbardziej opłacalnych rodzajów płatności oraz skupimy się na tym, w jaki sposób promować subskrypcję jako usługę premium.

Głównym prelegentem będzie Robert Skrob – pionier w dziedzinie programów subskrypcyjnych, bloger i autor książki "Retention Point" – obowiązkowej pozycji dla menedżerów firm, których model biznesowy oparty jest na subskrypcji.

Konferencję poprowadzi Grzegorz Piechota – badacz Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych (INMA), który specjalizuje się w studiach porównawczych modeli biznesowych. Piechota jest byłym pracownikiem naukowym uniwersytetów Oksfordzkiego i Harvarda. Wraz z prof. Thalesem Teixeirą wydał książkę o wpływie technologii na strategie firm, pt. "Unlocking the Customer Value Chain".

Nie zwlekaj - kup bilet na konferencję już dziś, czerp wiedzę od najlepszych i rozwijaj swój biznes!

Konferencja będzie tłumaczona na język angielski.